Total Pageviews

Sunday, December 12, 2010

Bully:Scholarship Edition


Boleh geng dgn game GTA4 sbb aku baru dpt main after 2 years beli.. So, jgn perli2 aku eh.
Korang bleh la maen sbb korang pakai PS2 atau Xbox tak macam aku, pakai pc jek..paham2 la kan condition pc camna..sentiasa kena upgrade kalau sistem yg ada tu ketinggalan zaman..huhu T-T


James Jimmy Hopkins, watak utama sbg sorang budak yg bermasalah..Vandalisme, buli orang, remaja yg memberontak etc...etc...


Berpindah sekolah dari sekolah mana ntah ke sekolah Bullworth Academy..aku tgk sekolah nih dah macam sekolah ahli sihir jek.. macam skolah budak jahat pun ada.. mmg skolah budak jahat pun..


Fighting style...huhu...best..best...best...x3.
Ini yg kita mahukan dlm game freeroaming.. GTA4 pun xda macam ni..Fighting style bleh tangkap org, jatuhkan lawan then blasah tumbuk dia bertubi2 sampai jadi ubi, skill lwan yg byk, selit kaki, tackel, dan sbg finishing move, bleh humiliate lawan tuh..

Antara contoh humiliate, korang paksa lawan korang makan ludah korang, gunakan tgn dia utk pukul dia sendiri, tarik telinga dia, sepak pipi dia & sbgnya.. BUT, utk ni korang tak leh pilih move ikut cara korang nak sbb telah disetkan sbg random moves..
Otometik dia akan pilih cara macam mana dia nak humiliate lawan dia..


Selain dari main mission, ada jugak side mision yg bagi aku tujuannya aku rasa untuk panjangkan cerita ja kot...heheh..

Antaranya kena pi kelas, nak ponteng pun bley..tapi jgn kantoi dgn pengawas skolah kalau monteng dlm skolah and kalau keluar pi pekan kena jaga2 dgn polis plak..haha

Enjoy the game....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...