Total Pageviews

Tuesday, November 23, 2010

Call Of Duty - Black Ops


Yeargh!!!! Akhirnya apa yg dinanti2kan telah tiba!!! HAHAHAHA!!!!
Call Of Duty - Black Ops siri ke-7 telah muncul bertemu peminat2nya!!!
Huhu....berjanggut aku tnggu saat2 nih...


Okeh, kpd sapa2 yg belum kenal lg apa itu Call Of Duty @ CoD, ia adalah game First Person Shooter yg terbaekkk....dari segi grafiknya, jalan ceritanya, aksi, senjata dsbgnya lah....


Berkembang dari CoD yg paling first skali, gambarnya aduyai sgt2 la teruk... (aku main dari episod 1st...) telah semakin maju dlam pembikinannya sekaligus mnjdi top shooting game..

Hmm...xda byk yg aku leh share kat sini sbb aku pun baru ja main...(tangkap 2 hari lepas) tapi x leh main pasai RAM aku x cukup!!? Terpaksa upgrade to 3Gb RAM....Recommended 2Gb RAM jek, saja aku buat juah bg jd 3Gb...

Okeyh, tu ja la yg aku leh kongsi dgn korang, so... cam biasa, jom test sendiri game ni lg bagus...adios...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...