Total Pageviews

Sunday, November 14, 2010

Blood Stone 007


Jumaat 12hb November 2010.. Jam 5:30, ingat nak blk amik wife, tp dia kol bgtau dia dah blk dah.. so dgn gembiranya aku jalan2 g megamall..rutin aku ler jln2 cari game baru..haha..
cari punya cari, survey punya survey aku terjumpa la game nih.. Latest punya dlm siri 007.. Blood Stone 007..

Pasal game nih ada 2 berita untuk korang, berita baik dan berita buruk..Yg baiknya...,
Still guna watak yg sama dr episod yg lepas; Daniel Craig..
Kepermainan best, bleh take cover, blend fire, stealth kill, gerakan skill takedown yg best...ada adegan kejar2 (car chase) dan kejar2 atas bumbung..

Takedown...

Yg buruk...,
Cuma ada bbrapa benda yg fail plak dlm game ni... grafiknya x berapa menarik, biasa2 saja.., teknologi fizik jugak kurang ditonjolkan...tak berapa gore(xda darah bersembur bila kena tembak!! apa kes??) Dan yg plg fail adalah game ni SANGAT PENDEK!! Tak sampai 4 jam aku main dah habis!! Hampa + gas = Hampagas... Sgt2 mengecewakan..


System Requirement..
OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4000+
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7600 / ATI Radeon X1650

Untuk senjata plak secara defaultnya, korang dberi sbijik pistol silencer sbg senjata wajib dlm permainan yg berkonsep stealth game..snjata laen such as senapang, shotgun, grenade launcher, submachine gun dsbnya tu korang boleh dapat kat mana2 ja sama ada korang rampas dari musuh atau yg dah terlantar tgh2 jalan..

Adegan kejar2 bot sbgai intro dan permulaan game.

Antara adegan kejar2 yg aku suka; time aku naik sport car tgh kejar keretapi..sgt2 laju siap dgn meletup2 sampai aku tak nampak jalan.. just kena agak2 jek mana aku nak belok..



Okay..sampai sini saja, pendek kata game ni best walaupun pendek untuk dimainkan untuk peminat permainan aksi dan pminat James Bond..nasihat aku, korang experience la sndiri game ni lagi elok dari dgr cerita saja..
Chiao..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...